Home » Aktualności » Stypendia » Wnioski zostały złożone – co dalej?

 
 

Wnioski zostały złożone – co dalej?

 
 

Termin na składanie wniosków o stypendium rektora minął. Wnioski teraz będą przygotowywane do rozpatrzenia.

Kolejność działań będzie następująca:

1. wnioski zostaną oznaczone jako złożone w USOSweb przez jednostki prowadzące studia – prosimy o cierpliwość. Gdy ten etap się zakończy, wyślemy maila do wszystkich osób, których wnioski pozostaną w statusie Zarejestrowany, żeby potwierdzić, że istotnie wniosku nie składały;

NASTĘPNIE

2. w USOSweb, w szczegółach wniosku pojawią się informacje o wysokości średniej ocen – będziemy informować, w jakim terminie można zgłosić błędy w obliczaniach;

A POTEM

3. będziemy przyjmować w USOSweb wnioski do rozpatrzenia – każda osoba, której wniosek zostanie zweryfikowany, otrzyma informację zwrotną na maila, który podany jest w USOSweb;

najwcześniej pod koniec listopada ogłosimy wysokość stypendium rektora na rok akademicki 2019/2020 oraz odsetek studentów każdego roku każdego kierunku, jaki będzie je otrzymywał;

I WTEDY

4. wydamy decyzje, które doręczać będziemy elektronicznie, przez USOSweb.

Comments are closed

Sorry, but you cannot leave a comment for this post.